۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۰۱

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

لزوم ثبت اطلاعات کامل و کنترل انبارهای نگه داری کالا در استان

لزوم ثبت اطلاعات کامل و کنترل انبارهای نگه داری کالا در استان

یاسوج- معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت اطلاعات کامل و کنترل انبارهای ذخیره و نگهداری کالا در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر گوهرگانی ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، افزود: با انجام خوداظهاری توسط صاحبان انبارها کنترل کامل انجام نمی شود و باید راستی آزمایی مناسبی در این بخش عملیاتی شود.

گوهرگانی با بیان اینکه خطاهایی در روش کنترل از طریق خوداظهاری وجود دارد، ابراز داشت: با هدف کنترل بهتر، ابتدا باید فرصت زمانی برای خوداظهاری داده شود و سپس راستی آزمایی در این بخش داشته باشیم.

گوهرگانی گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار و لزوم بازرسی بیشتر در این بخش باید تعداد ورودی کالا به انبارها به شکل گزارش روزانه رصد شود.

وی افزود: ‌تحقق این موضوع سوء استفاده سودجویان از شرایط بازار را کاهش می دهد.

گوهرگانی با اشاره به مبحث ایجاد ایستگاه های ایست و بازرسی در استان، ابراز داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای باید ظرف ۲۰ روز نسبت به هدفگذاری ایجاد زیرساخت های این ایستگاه ها اقدام کند.

معاون اقتصادی استاندار همچنین خواستار کنترل و بررسی وضعیت صدور کارت های بازرگانی استان شد و بیان داشت: در این بخش نیز باید شفاف سازی انجام گرفته و وضعیت پرداخت مالیات نیز بررسی شود.

کد خبر 4398280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha